Centriranje Trapa Audi RS4 (B8)

Prijem vozila bez najave i zakazivanja

Profesionalna Dijagnostika 2999 dinara

Pozovite odmah
Centriranje Trapa Audi RS4 (B8)

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8)

Centriranje trapa Audi RS4 (B8) vozila se istražuje od samog uzroka kako bi se smanjilo trošenje i habanje guma i povećala udobnost vozača i putnika. Pravilno centriranje trapa smanjuje trošenje guma i povećava njihov vek trajanja, poboljšava njihove performanse i doprinosi uštedi goriva. To podešavanje takođe poboljšava ponašanje vozila na putu i povećava sigurnost, jer smanjuje vučenja u stranu i zanošenja vozila.

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8)
Centriranje Trapa Audi RS4 (B8)

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8) Cena

Trap je složen sistem delova koji omogućuju pravilno upravljanje, držanje vozila na putu i udobnost prilikom vožnje. Nepravilna geometrija negativno utiče na ponašanje vozila prilikom vožnje: smanjena stabilnost vozila, loše upravljanje, proklizavanje pri kočenju, ponašanje na putu, neravnomerno trošenje guma, lupkanje na prednjem ili zadnjem trapu, škripanje guma u krivinama čak i pri malim brzinama. Pre same reglaže odnosno centriranja trapa Audi RS4 (B8) vozila neophodan je pregled trapa i zamena neispravnih delova trapa (oslanjanja - vešanja). Geometrija vozila se proverava uređajem za ispitivanje ispravnosti geometrije vozila koji na ekranu prikazuje osnovne parametre za centriranje trapa.

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8) Cene

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8) Delovi

Centriranje Trapa Audi RS4 (B8) Cena

Centriranje trapa je obavezno nakon neke intervencije na vozilu: kada se menjaju delovi sistema oslanjanja, kada se stavljaju nove gume, u slučajevima oštećenja trapa, nakon udarca u točak, upadanje u rupu i slično, kada vozilo zanosi u jednu stranu, kada se primete neravnomernosti u trošenju guma. Savet je da se centriranje (reglaža, optika) obavlja i preventivno, jer se vozač vremenom nesvesno navikava na neobično ponašanje vozila ili ne primećuje nepravilno trošenje guma. Centriranje trapa Audi RS4 (B8) vozila treba uraditi jednom godisnje ili na 15.000-20.000 pređenih kilometara. U modernim servisima je već standardna laserska reglaža trapa, koja je u stvari trodimenzionalno centriranje. Proveru vrši savremena, 3D kamera koja snima i beleži raspon, nagib i zatur točka. Ta tri elementa se istovremeno podešavaju i jednako su bitna za bezbednost, a utiču i na potrošnju goriva.

Kontakt

Nalazimo se na idealnoj lokaciji, na samo nekoliko minuta vožnje iz skoro svakog dela Beograda.